آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
ویدیو مارکتینگ راهی برای بازاریابی محتوا | کانتنت بازار

ویدیو مارکتینگ راهی برای بازاریابی محتوا

بهترین اینفوگرافی­ ها چه ویژگی­هایی دارند؟
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۶

ویدیو مارکتینگ

یکی از روش­های بازاریابی محتوا در محیط وب نمایش دادن اطلاعات است. شما می توانید با استفاده از روش های نوین، محصول یا خدمات خود را به مشتری ارائه دهید. استفاده از تصاویر از کارآمدترین روش ها برای این منظور است. حافظه تصویری افراد معمولا از حافظه شنیداری و نوشتاری بهتر عمل می کند. در نتیجه اگر قصد تبلیغات محصول یا خدمات خود را دارید نباید از تبلیغات تصویری غافل شوید. ترکیب اطلاعات تصویری و اطلاعات صوتی تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهد گذاشت.

ویدیو مارکتینگ ابزاری است که شما را در بهبود ارتباط با مخاطب یاری می ­کند. هرچقدر که ارتباط با مخاطب حقیقی تر باشد؛ بازخورد بهتری خواهد داشت. مخاطب هنگام تماشای ویدیو مارکتینگ  ارتباط حقیقی­ تری با شما پیدا می­کند. از این جهت ویدیو مارکتینگ این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.

با روند رو به رشد دیجیتالی شدن زندگی افراد و استفاده بیشتر مردم از اینترنت و تلفن های هوشمند، بازاریابی سنتی و کاغذی دیگر پاسخگو نیازهای صاحبان کسب و کار نیست. استقبال افراد از بازاریابی دیجیتالی هر روز در حال افزایش است. ویدئو مارکتینگ از روش های نوین بازاریابی و تبلیغات است. در هر دقیقه در محیط وب تعداد زیادی ویدیو از طریق کاربران اینترنت به اشتراک گذاشته می­ شود. ویدئو کاملا در دسترس است. امکانات ویدئو مارکتینگ محدودیت­های تبلیغات دیگر را ندارد. به راحتی می­ توان با مخاطب ارتباط حقیقی­ تری برقرار کرد و محصول یا خدمات خود را به مخاطب معرفی کرد.

در حال حاضر از شیوه­ های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده می­شود. موشن گرافیک از روش های نو در بازاریابی دیجیتالی است. همچنین تهیه فیلم­های جذاب و حتی فیلم­هایی که جنبه طنز داشته باشند، تاثیر به سزایی در محبوبیت برند خواهند داشت.

ویدیو مارکتینگ لازمه بسیاری از حرفه­ ها است. کسب و کارهایی که نیاز دارند محصول خود را توضیح دهند؛ به این مدیا احتیاج دارند. وقتی برندی قصد دارد کارکرد محصول خود را به مخاطب ارائه دهد. یا روش کار دستگاهی را توضیح دهد. می­ تواند از ویدیو مارکتینگ استفاده کند. در غیر این صورت باید چندین مقاله و مطلب را درباره محصول خود ارائه دهد تا مفهوم محصول خود را به مشتری برساند. اما اگر از دستور کار وسیله یا محصول مورد نظر فیلم مناسب تهیه شود؛ اطلاعات با سرعت و به راحتی به مخاطب انتقال پیدا می­کند. و در ذهن مخاطب باقی می­ماند.

در چند سال اخیر توجه صاحبان کسب و کار به ویدیو مارکتینگ بیشتر شده از طرفی هم افراد تمایل بیشتری برای دیدن ویدیو نشان می­دهند. بسیاری از فروشگاهای بزرگ اینترنتی بیشتر زمان خود را صرف تهیه ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک می­کنند. آنها ویدیوها را در سایت و شبکه ­های اجتماعی انتشار می­ دهند. از این طریق مخاطب و کاربر بیشتری را جذب می­ کنند.

هرچقدر تعداد مخاطب­ها بیشتر شود. به دنبال آن شرکت­ها به هدف خود که جذب مشتری و فروش است، نزدیک­تر می­شوند. هرروزه توجه به بازاریابی ویدیویی بیشتر و پررونق­ تر از گذشته می­ شود.

ویدئو مارکتینگ باعث افزایش فروش محصول می­ شود. افرادی که قصد خرید اینترنتی دارند. با دیدن محصولات، راحت­ تر برای خریداری تصمیم می­ گیرند. هنوز تعداد زیادی از افراد خرید آنلاین را قبول ندارند، ویدیو مارکتینگ می­تواند این افراد را برای یک خرید امن در فضای وب، قانع کند. لوگو شرکت خود را در ویدیو تبلیغاتی خود درج کنید. با این کار نام شرکت شما در ذهن مخاطب باقی می­ ماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =