آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
پکیج بهینه سازی و تولید محتوای سایت

پکیج بهینه سازی و تولید محتوای سایت

بهتر است تولید محتوا برای سایت را چه کسانی به عهده بگیرند؟
مرداد ۳, ۱۳۹۵
تولید محتوای سایت فروشگاه
تولید محتوای سایت فروشگاهی
مرداد ۵, ۱۳۹۵
پکیج بهینه سازی و تولید محتوای سایت

پکیج بهینه سازی و تولید محتوای سایت

تولید محتوای سایت بدون بهینه سازی غیر ممکن است!

با توجه به اینکه فرایند فروش آنلاین کالا و خدمات، در حال حاضر روند صعودی را طی می کند، محتوا در فضای مجازی رنگ بیشتری نسبت به سالهای گذشته گرفته است. آنچه لازمه همه وب سایتها برای موفقیت در عرصه مجازی می باشد، بهینه سازی و بحث تولید محتوا می باشد. مهمترین عاملی که این بحث بهینه سازی و تولید محتوا را مهم جلوه می دهد، دیده شدن در صدر نتایج جستجوهای اینترنتی می باشد. زیرا در تجارت الکترونیک، اولین مرحله ای که شما را به مخاطب و بازار هدف معرفی می نماید، موتورهای جستجو می باشد.

موتورهای جستجو، وب سایتی را موفق معرفی می نمایند که به طور مداوم به انتشار محتوای مفید و هدفمند می پردازد. در واقع شما با محتوای وب سایت خود اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید از قبیل نوع خدمات و محصولات، نحوه ارائه خدمات، آموزشهای لازم درباره خدمات و محصولات خود و اطلاع رسانی های مکفی و مفید دیگر و از این طریق تجربه و دانش خود را به بازار هدفتان عرضه می نمایید. لازمه تولید محتوای موفق و تاثیر گذار، داشتن دانش کافی در زمینه تجربه کاربری و سئو می باشد تا محتوا به سمت بهتر دیده شدن سوق پیدا کند. به هر میزان محتوای تخصصی خود را روان تر بیان کنیم، قطعا بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد. همچنین رعایت اصول سئو در محتوا باعث می شود توجه موتورهای جستجو را نیز جلب نماید. برای محقق شدن چنین اهدافی آنالیز، تجزیه و تحلیل سایت از ملزومات رسیدن به موفقیت می باشد. آنالیز سایت به لحاظ ساختاری و محتوایی و همچنین تجزیه و تحلیل رقبا و آنالیز بازار هدف و مخاطبان از اولین گامهای تولید محتوای تخصصی می باشد.

لازم به ذکر است که بعد از گذراندن تمام مراحل بالا که کاملا تخصصی است، محتوای متنی آماده می شود اما این متن به تنهایی نمی تواند تاثیرگذار باشد و نیاز دارد که رنگ و لعاب بهتری به خود بگیرد، از این رو شرکتهایی که کار تولید محتوا به صورت تیمی انجام می دهند، استراتژی تولید محتوا و متن را به واحد گرافیکی ارجاع می دهند که با توجه به آن موارد، با تولید تصاویر و اینفوگرافیهای هدفمند به جذابیت و کامل بودن هر چه بیشتر متن کمک نماید. جالب اینجاست که هر عکس از دید موتورهای جستجو خود یک محتوا محسوب می شود و نیاز به رعایت اصول سئو در تولید محتوای تصویری الزامی می باشد.

بنابراین اینکه شرکتهای تولید محتوا صرفا به تولید کانتنت می پردازند یک تصور اشتباه است! تولید محتوا بدون بهینه سازی کاملا بی فایده و بی هدف می باشد. مادامی که تولید محتوا و بهینه سازی همزمان و در دل هم انجام شوند، نتایج رشد هر تجارت اینترنتی کاملا مشهود خواهد بود. کانتنت بازار از پیشتازان و مدعیان بهینه سازی بر اساس تولید محتوای تخصصی می باشد و به این منظور تکنیک هایی را به کار می برد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می نماییم:

  • افزایش ورود ترافیک به سایت
  • توجه به توضیحات متا با ۱۶۰ کارکتر
  • آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر مشتریان
  • تولید محتوا با میزان ۶۰۰ تا ۷۰۰ کلمه ( متون طولانی تر بنا به درخواست مشتری تولید می شود)
  • تهیه عناوین جذاب تا حداکثر ۷۰ کاراکتر
  • افزایش تعداد صفحات سایت به منظور بهینه سازی
  • خودداری از کپی برداری محتوای سایر سایتها
  • انتخاب کلمات کلیدی با بررسی عملکرد سایتهای رقیب
  • شرح و توضیح کالا و خدمات
  • ویرایش تصاویر متناسب با محتوا، با رعایت اصول سرعت سایت
  • بارگذاری مطالب در وبسایتها و ایجاد URL کوتاه برای صفحات سایت
  • تولید محتوا در زمینه بازاریابی اینترنتی برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =