آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
دلایل نقاط ضعف وب سایت شما
مقدمه ای برای تولید محتوا
تیر ۲۰, ۱۳۹۵
تولید محتوای سایت
تولید محتوای سایت چگونه منجر به جذب کاربر می شود؟
مرداد ۲, ۱۳۹۵

نقطه ضعف وب سایت خود را بشناسید.

هرکس در کسب و کار خود مخصوصا در کسب و کارهای بزرگ، می‌خواهد که توجه مشتریانش را جلب کرده و با آنها تعامل کند. به همین دلیل است که هنوز هرروزه شاهد وبسایت‌هایی هستیم که قوانین کاردینال را می‌شکنند. لیست بلندبالایی وجود دارد که می‌توان درمورد آن بحث کرد آما اینجا به پنج موردی که باید حتما از آنها دوری جست، اشاره می‌کنیم.

آدرس وبسایت با نوع کار شما مرتبط نباشد پانزده سال قبل این یک دیدگاه پذیرفته بود، اما با ماشین‌های جستجو هوشمند امروز این دیدگاه کاملا رد شده است. اولین چیزی که مشتریان با آن مواجه می‌شود; ادرس وبسایت شما است و از آن نوع کار شما را برداشت می‌کنند.

برای تماس با شما راههای ارتباطی پیدا نکنند اینکه شما خواستار ماندن در یک کسب و کار هستید نشان می‌دهد در وجودتان تخیلاتی وجود دارد که علاقه‌ی شما را برمی انگیزد. شاید شما یک طراح فوق‌العاده یامدیر یک آژانس مسافرتی باشید. شما دلایلی دارید که بخواهید افراد شما را بشناسند و با شما معامله کنند، اما هنوز افراد زیادی هستند که اطلاعات تماس خود را در “ارتباط با ما” “درباره ما” قرار نمی‌دهند. این دیوانگی محض است، مخصوصا زمانی که تعداد زیادی از رقیبان شما منتظر مشتریان جدید هستند. پس باید لیست راههای تماسی مستقیم را برای مشتریان در وب سایت قرار دهید.

شلوغ بودن وبسایت بسیاری از وب‌سایتها بروز می شوند و قابل برگشت نیستند. یک مثال برای این موضوع این است که زمانی که شما یک وب‌سایت را راه‌اندازی می‌کنید براساس یک سیستم راهنما پایه‌ریزی می‌شود که منوهایی بالای هر صفحه دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. با گذر زمان، محصولات اضافه می‌شوند و یا شما وبلاگ‌های صنایع مرتبط را به وبسایت تان لینک می کنید و این باعث می‌شود که همه‌چیز بسیار پیچیده و گمراه‌کننده شود و به سختی می‌توان چیزی را پیدا کرد. پس باید آن را ساده نگه داشت.

محتوای رسانه‌های آنلاین اتان با E-Print مطابقت ندارد همه می‌دانند که فیسبوک ،تویتر و لینکدین سه غول بزرگی هستند که امکان ایجاد ارتباط از راههای مختلف برای تجار فراهم می‌آورد. چیزی که نیاز است یک تصویر و پیام منسجم است که همه چیز را شامل شود ونیازمند یک سیستم منسجم است که مرتبا آپ دیت شود و محتوا را بدون در نظر گرفتن نوع پلت‌فرم رسانه‌ای هماهنگ سازد. هنوز بسیاری از سازمانها از این استراتژی استفاده می‌کنند که می‌گوید زمانی که یک پست می‌گذاریم کارمان پایان می‌یابد. اما در این موقعیت ارتباطات نیاز به شفاف‌سازی، ثبات، پی‌گیری و تعامل دارد.

با بی فکری پیام‌رسانی می‌شود اطلاع‌رسانی همیشه خوب است؛ اما نه اطلاعاتی گیج‌کننده که فهم آنها سخت باشد! سری به وبسایت تان بزنید و خودتان را جای بازدید کننده بگذارید، آیا از همان ابتدا متوجه طراحی و موضوع آن می‌شود؟ زمانی که شما برای بار اول به یک کتاب نگاه می‌کنید متوجه طرح جلد، عنوان، فهرست موضوعات و غیره می‌شوید. آیا وبسایت شما نیز براحتی قابل فهم است؟ اگر اینطور نیست، آن را دوباره طراحی کنید.

شروع و گسترش یک کسب و کار به اندازه‌ی کافی چالشهایی را بهمراه خواهد داشت. چرا باید معامله با مشتریان را برای خودمان سخت کنیم؟ طراحی یک وبسایت جدید که به نکات اساسی اشاره کرده باشد از نظر و دید مشتریان همیشه قابل تحسین است.

منبع: ایپنا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =